Правила прийому продукції
Шановний клієнт!
Просимо Вас обов'язково ознайомитись з правилами приймання виробів та комплектуючих у момент отримання.
Перед прийомом продукції Ви повинні переглянути всі складові Вашого замовлення, звіривши кожну позицію з товарно-транспортною накладною або актом прийому замовлення у водія.
Уважно оглядайте посилку під час отримання у відділенні або у присутності кур'єра. "Нова Пошта" не несе відповідальності за посилки і не приймає жодних претензій після того, як кур'єр пішов від Вас або вантаж покинув відділення! Ознайомитись з правилами надання послуг "Новой Пошти".
!!!!!!!! Зверніть увагу на огляд та перевірку цілісності та наявність всіх комплектуючих достатньо 5-ти хвилин. Водій поспішає доставити замовлення на решту адрес згідно маршруту. Дякую за розуміння.
У разі пошкодження вантажу вимагайте у працівника НП скласти акт прийому-передачі (кур'єр повинен мати бланк із собою). Співробітник НП зобов'язаний дати Вам копію повністю оформленого акта з його підписом, датою та іншими заповненими полями. Тільки у такому разі НП компенсує вартість пошкодженого товару.
Обов'язково перевірте:
• Звірте кількість доставлених елементів із кількістю супровідних документів.
• Зробіть огляд на наявність деформацій, здуття, тріщин, сколів, вм'ятин, подряпин, плям.
• Перевірте цілісність корпусу, працездатність механізмів та фурнітури.
• Металеві складові необхідно оглянути на цілісність зварних швів, наявність деформацій та якості фарбування.
УВАГА! У разі виявлення пошкоджень або невідповідностей – обов'язково зробіть відповідний запис в акті прийому замовлення. За фактом доставки замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару при отриманні у відділенні Нової Пошти. Під час отримання посилки Ви ставите підпис у накладній, що підтверджує отримання товару у належному вигляді.
!!!!!!! Зверніть увагу! Після ухвалення Вами продукції, підтвердженої Вашою письмовою згодою у супровідних документах водія (акт прийому-передачі / ТТН) – рекламаційні звернення на пошкодження або відсутність позицій не приймаються.
Дякую, що залишаєтеся з нами.
Просимо Вас обов'язково ознайомитись з правилами приймання виробів та комплектуючих у момент отримання.
Перед прийомом продукції Ви повинні переглянути всі складові Вашого замовлення, звіривши кожну позицію з товарно-транспортною накладною або актом прийому замовлення у водія.
Уважно оглядайте посилку під час отримання у відділенні або у присутності кур'єра. "Нова Пошта" не несе відповідальності за посилки і не приймає жодних претензій після того, як кур'єр пішов від Вас або вантаж покинув відділення! Ознайомитись з правилами надання послуг "Новой Пошти".
!!!!!!!! Зверніть увагу на огляд та перевірку цілісності та наявність всіх комплектуючих достатньо 5-ти хвилин. Водій поспішає доставити замовлення на решту адрес згідно маршруту. Дякую за розуміння.
У разі пошкодження вантажу вимагайте у працівника НП скласти акт прийому-передачі (кур'єр повинен мати бланк із собою). Співробітник НП зобов'язаний дати Вам копію повністю оформленого акта з його підписом, датою та іншими заповненими полями. Тільки у такому разі НП компенсує вартість пошкодженого товару.
Обов'язково перевірте:
• Звірте кількість доставлених елементів із кількістю супровідних документів.
• Зробіть огляд на наявність деформацій, здуття, тріщин, сколів, вм'ятин, подряпин, плям.
• Перевірте цілісність корпусу, працездатність механізмів та фурнітури.
• Металеві складові необхідно оглянути на цілісність зварних швів, наявність деформацій та якості фарбування.
УВАГА! У разі виявлення пошкоджень або невідповідностей – обов'язково зробіть відповідний запис в акті прийому замовлення. За фактом доставки замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару при отриманні у відділенні Нової Пошти. Під час отримання посилки Ви ставите підпис у накладній, що підтверджує отримання товару у належному вигляді.
!!!!!!! Зверніть увагу! Після ухвалення Вами продукції, підтвердженої Вашою письмовою згодою у супровідних документах водія (акт прийому-передачі / ТТН) – рекламаційні звернення на пошкодження або відсутність позицій не приймаються.
Дякую, що залишаєтеся з нами.