Продавець MebliMarket - Меблі для вас розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
63 відгуків

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • DeliveryПослуги доставки кур'єрською службою "Делівері" здійснюються і оплачуються згідно тарифів перевізника. - Замовлення відправляється після внесення передплати у розмірі 20% від вартості товару, або в повному обсязі на розрахунковий рахунок фірми. - На залишок суми оформляється післяоплата (накладений платіж). Щоб зменшити вартість доставлення, сплатіть 100% вартості замовлення та надішліть квитанцію. - Дні відправлення: ПН, СР, ПТ. Замовлення сплачені після 15:00 відправляються через один день. - В середньому доставлення займає 3-5 дні. - За консультацією - звертайтесь до менеджера. Список доступних відділень перевіряйте на сайті компанії за посиланням https://www.delivery-auto.com.ua/ru-ru/Representatives
  • Нова ПоштаДоставлення здійснюється послугами кур'єрської служби "НОВА ПОШТА". Вартість доставлення меблів по Україні оплачується одержувачем згідно з тарифами транспортної компанії. При відмові від замовлення внесена Вами передоплата не повертається. Доставлення транспортними компаніями здійснюється в будь-який населений пункт після внесення передоплати у розмірі 20% вартості замовлення (замовлення до 1000 грн - передоплата 100%).  Важливо! Підписуйте документ про прийняття тільки після того, як повною мірою упевнитися в належному стані цілісності замовлення. Незалежно від обраного Вами способу доставлення, необхідно виконати ряд обов'язкових дій при отриманні товару: • ретельно оглянути зовнішній вигляд заводського упакування на предмет її цілісності; • перевірити наявність всіх деталей і супровідних документів; • перевірити всі скляні елементи та фасади на наявність різних дефектів та пошкоджень (сколи, тріщини, потертості, подряпини тощо); • перевірити кількість місць - воно має відповідати кількості, заявленій у ТТН. У разі виявлення будь-яких пошкоджень Вам необхідно: • спільно з представником транспортної компанії зробити фотографії цих ушкоджень; • заповнити відповідний документ «Акт прийому-передачі»; • оформити «Претензію» або відмовитися від замовлення; • обов'язково зв'язатися з нами! Менеджер проконсультує і підкаже, як правильно вирішити дане питання. Повну відповідальність за збереження і цілісність Вашого замовлення при доставленні несе транспортна компанія.
  • Самовивіз1. Виберіть бажаний товар та натисніть кнопку купити. 2. Перейдіть до оформлення замовлення та введіть свої дані. 3. Виберіть спосіб доставки "Самовівіз" та пункт видачі товару. 4. Виберіть зручний спосіб оплати та натисніть продовжити. 5. Після оформлення замовлення, наш менеджер зв'яжеться з вами. Увага! Замовляючи спосіб доставки "Самовівіз" - обов'язково перевіряйте наявність всього товару згідно бланку замовлення, а також його зовнішній вигляд, цілісність заводського пакування, фасадів та скляних елементів на: сколи, тріщини, подряпини.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитамиОплата з карти на розрахунковий рахунок підприємства. Щоб зменшити вартість доставлення, після підтвердження наявності, сплатіть 100% вартості замовлення та надішліть квитанцію. ФОП БУРА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА ЄДРПОУ 3124417024 UA 443052990000026004006302336 АТ КБ "ПРИВАТБАНК" МФО 305299
  • ПісляплатаДоставлення здійснюється за тарифами та умовами служби «Нова Пошта». Вартість залежить від ваги, габаритів, наявності обрештування та ін. - Замовлення відправляється після внесення передплати у розмірі 20% від вартості товару, або в повному обсязі на розрахунковий рахунок. - На залишок суми оформляється післяоплата (наложений платіж). Щоб зменшити вартість доставлення, сплатіть 100% вартості замовлення та надішліть квитанцію. - Дні відправлення: ПН, СР, ПТ. Замовлення сплачені після 15:00 відправляються через один день. Встигніть внести передплату до 15:00 годин, якщо хочете, щоб замовлення було відправлено наступного дня. В середньому доставлення займає 3-5 дні. - За консультацією - звертайтесь до менеджера.

Гарантія:

Гарантія, залежно від типу меблів, складає від 12 місяців з моменту покупки за умови правильної експлуатації меблів у нормальних умовах. Протягом гарантійного терміну ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти, а якщо неможливо усунути дефект (розглядається індивідуально) - замінимо браковану деталь.

Перед збиранням меблів покупцем необхідно перевірити деталі на наявність браку (сколів, подряпин, відповідності кольору всіх елементів виробу). При виявленні браку - призупинити збирання, т.к. деталі меблів зі слідами установки поверненню та обміну не підлягають. Зберігайте заводську упаковку до закінчення збирання, т.к. заміна браку провадиться тільки в заводській упаковці.

Гарантія анулюється: якщо частина, що замінюється, вже була встановлена ​​або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад, був вкручений гвинт, прорізаний отвір, встановлено дзеркало або скло. При виявленні браку повідомте за телефоном, зазначеним у товарному чеку. Після закінчення збирання зберігайте до кінця гарантійного терміну товарний чек та маркувальні ярлики з упаковок.

Рекламації приймаються тільки за наявності товарного чека, самого виробу чи окремих елементів та у "оригінальній упаковці". У разі недотримання вищезгаданих вимог, претензії щодо рекламації не приймаються. Рекламації, що виникли внаслідок неправильного складання (самостійно покупцем), доставки та підйому (самостійно покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця.

Гарантія не поширюється, якщо:
- порушено правила та умови експлуатації меблів
- відновлення та ремонт меблів здійснювалися Покупцем самостійно
- меблі пошкоджені внаслідок дії домашніх тварин, вогню, агресивних рідин, а також з ознаками недбалого користування
- змінено конструкцію виробу або комплектуючих Покупцем
- минув гарантійний термін
- якщо є дефекти, які були повідомлені або відомі покупцю до продажу і через які покупець отримав індивідуальну знижку, а також дефекти, за якими на меблі було знижено ціну реалізації

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner